FASE I DEL PLAN DE SENSIBILIZACIÓN
PDF Imprimir Correo electrónico

Título: FASE I DEL PLAN DE SENSIBILIZACIÓN PARA LA PROTECCIÓN DEL PATRIMONIO CULTURAL SUBACUÁTICO EN DOS CORREGIMIENTOS DE LA ISLA DE TIERRA BOMBA

Apoyo institucional: Ministerio de Cultura (Programa de Concertación), Fundación Erigaie, Universidad Externado de Colombia (publicación).

Descripción: Trabajo con las comunidades de Tierrabomba y Bocachica para el reconocimiento y la protección del patrimonio cultural marítimo de la isla.

Investigadores vinculados: Carlos del Cairo Hurtado y María Catalina García.

Estado: Finalizado (marzo a noviembre de 2006)

Productos: Publicación y distribución de la cartilla “Protejamos los sitios históricos hundidos en el mar”, realizada por las comunidades de la isla, con apoyo de los investigadores de la Fundación para la protección del PCS. Informe del proyecto.

Your are currently browsing this site with Internet Explorer 6 (IE6).

Your current web browser must be updated to version 7 of Internet Explorer (IE7) to take advantage of all of template's capabilities.

Why should I upgrade to Internet Explorer 7? Microsoft has redesigned Internet Explorer from the ground up, with better security, new capabilities, and a whole new interface. Many changes resulted from the feedback of millions of users who tested prerelease versions of the new browser. The most compelling reason to upgrade is the improved security. The Internet of today is not the Internet of five years ago. There are dangers that simply didn't exist back in 2001, when Internet Explorer 6 was released to the world. Internet Explorer 7 makes surfing the web fundamentally safer by offering greater protection against viruses, spyware, and other online risks.

Get free downloads for Internet Explorer 7, including recommended updates as they become available. To download Internet Explorer 7 in the language of your choice, please visit the Internet Explorer 7 worldwide page.